fredag den 11. september 2015

en uge efter mingreleasen

så det fredag så det en virkeligh velkommen lejlighed med vin

statuser jehg undlader at skrive i aften:

åh asså hvide heteroseksuelle og deres problemer nogen gange... jeg får det bare sån: gå hjem og sov den ud



lol

hov

den blir ved med at skrive med blåt

jeg vil sige dette :


tak


fordi jeg måtte komme


nu kommer der reklamer for ming:



http://bog.nu/titler/ming-bjoern-rasmussen



hej ehj nu skriver den med sort igen


nu kommer der et fiktivt interview med mig:


nå men den modtagelse af ming er da fantastisk?

ja. det er en overvældende blå følelse.

nå men jeg sys os de gør rimlig meget ud af at du er syg?

jeg ved ikke med mig som person, men der er et fokus ja
og det er jeg egentlig glad for

det er vigtigt at lytte

ja

nu kan jeg ikke finde på mere. nu skal jeg skrive om helte til atlas hej hej



Ingen kommentarer:

Send en kommentar