lørdag den 18. juli 2015

MARIA af methe skjoldeng

Måske blev Jesus 33, resten havde ingen alder, bortset fra Metusalem, men Maria Magdalene var ingen skøge, fortalte hun, der kanaliserede de opstegne mestre, det beroede på en misforståelse, en forveksling, pave Gregorius Magnus havde læst biblen som fanden læser den og på den måde besudlet hendes eftermæle, læste jeg efterfølgende, og selvom han kan takkes for meget andet, fx den gregorianske sang, fuckede han up her. 

Måske blev Jesus 33, kærlighed har ingen alder, jeg har ofte sværmet for ældre mænd, kilderne kan ikke bekræfte, at Jesus og Maria Magdalene stod i forhold til hinanden, eller fik børn sammen, at de var andet og mere end mester og discipel, mand og kvinde, historiske personer, jeg kan bekræfte, at han sagde, at han ikke ville avle mine børn, eller noget i den stil, vi havde drukket virkelig meget rødvin den aften.

Måske blev Jesus 33, en mand i sin bedste alder, korsfæstet, død og begravet, på tredje dag opstanden fra de døde, genforenet med Maria Magdalene, den trofaste discipel, den elskede, som hun kaldtes, det var nok det, der forvirrede begreberne, den aseksuelle, universelle kærlighed, han sagde, at mænd og kvinder ikke bare kunne være venner, at der altid ville være noget seksuelt imellem dem, og jeg vidste, at det udelukkende handlede om, at han var liderlig.

Måske blev Jesus 33, det er ingen alder, men cirka den alder, hvor en underviser sagde, at han havde lyst til at kneppe mig sønder og sammen, og jeg tog kussen og mine bristede illusioner på nakken og løb, til fanden og tre mænd tog ved mig få måneder senere, til lands, til vands, men aldrig i luften, og jeg genopstod som falden kvinde, synderinde, tøjte af guds nåde, med duelighedstegn i skørlevned, happier than ever. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar