mandag den 11. maj 2015

i nat vil jeg være her hos dig

i nat vil jeg være her hos dig
og ae din ømme kind
i nat vil jeg bistå med min knowhow
og ryge et drag af dit sind

i nat vil jeg løbe en sælskid
og binde et vortende knast
fortruen forlast og forbrandskind
og hvem lægger jeg til last eller ligger der jo alligevel ingen der kan se mig

jeg har skrevet mig tom men jeg er stadig vågen klokken er 23.21 im all out of love


hva ka skriften
skriften kan indre

hbva ka skriften skriften kan være en sutsko

jeg vil nærme mig noget


alt jeg ønsker er at nærme mig noget.

der må da komme en sætning eller to men der er ingen billeder. tilbage. at ta af.

23.23.

- er du snart færdig skat
- jaeh


- a
- a
- c

så er der ost. natmad.

jeg ska ta min pille igen 23.29. så har den lige en halv time til forhåbentlig at virke åh ustabile seroquella asså

- jeg tror jeg sender dig ind til politikens romankonkurrence om kærlighed

- i nat vil jeg være her hos dig
- du siger sådan nogle random ting nogn gange
- undskyld



chai te alt for varm kop til at hold om


-vil du heller høre be happy
- nej



jeg spiser min tekst. jeg vil fortælle om det kannibalistiske. alt det her er skrevet ud i en køre i dag

dedikation åh den var svær

nogle vil sys jeg er skør men let it be

- har du taget piller
- ja
- dygtig

jeg har overskredet også din grænse nu nå men jeg fortæller dig alt det her fordi jeg ikke vil sove i dag

jesus blev 33 ik

jeg tror det her er en monolog ja

monologer for (det var det vi kom fra genrerne parenteserne fodnoten bli ved med å skriv kjære
en søhest
åhh 23.41 tyve minutter igen bare rolig det skal nok slutte

har aldrig skrevet så meget som i dag

har aldrig

legen

du ved

ja

jeg ved det


----------


her er hyglig med starinlys og sådan er det

-----

i morgen vil jeg skrive om:

a. kælenavne
b. happy nation prøver

----

nå nej det er slet ik muligt at skrive hele natten for jeg ska op til prøver hej hej

-----

jeg sidder fast i denne sætning.

i morgen skal jeg skrive videre på flem nå nej jeg ska ha sommerferie nu

sætningerne er blevet kortere til sidst dør de hen visner ind

---

i nat vil jeg være her hos dig
tak til alle jer der siger tak
på nettet



23.47

nu rinder tiden ud.


23. 49. jeg er bare så træt

23.49. hva ska jeg hedde vilhelm fraunutti hvornår kommer du hjem skal vi ha oksekød suppe nej nu nej nu 23.49.
23.5+

jeg vil leve af at srkvie hilsen bjørn krag

skal jeg redigere
det er somomdagen har sat sig i ryggen i det øverste af ryggen gør smerter

nu er jeg færdig med at fejre det

----

ja det gør ondt i det stykke af ryggen der sidder ovre stolelænet egås

-…,,,, (((n ))))

fiske hjælp mig

----------------------

JEG GÅR I SORT NU

7 MINUTTER TILBAWS så er det en ny dag

i dag slap jeg fri fra facebook

i dag skrev jeg så meget

og alle ku læse det
hvis de gad

og nu er der fem minutter og hej hej hjælp mig siger jeg jo

hjææææææææææææææææææææææææææææææælp


jeg blir et helvede at være sammen med op til den udgivelse ming hele sommeren blit jeg da et helvede

nu blir jeg pludselig så bange for at blie indlagt igen

- tror du jeg ska indlægges
- nej


- men hva så


fiske sover. køleskabet hvæser. 23.57.

når vi flytter til kolind vil jeg være lyklig
skai i banken

58. ja. i nat vil jeg være her hos dig


- vil du så med
- ja


59.
av

et minut tilbage under et minut
jeg siger farveldag farvel for nu


Ingen kommentarer:

Send en kommentar