mandag den 11. maj 2015

jeg ville være berømt og jeg ville ha pik

og denne status bliver så den 11 i dag. 11 er mit lykketal. og den blir højst sandsynlig også den længste jeg nogensinde har skrevet. så har jeg allerede sagt for meget. den skal handle om at udgive en bog. og være forelsket. jeg skrev mere til i manus i går fordi jeg ik ville slippe lille ming. det er melankolsk. en sort sol. en emhæt. de ting var der allerede. gud forbyde mig at ødelægge det men jeg ku ik dy mig. jeg skrev skamskede til. og ækle vinger. jeg skrev føllet og hoppen løber på marken grøn fordi jeg er helt oppe at ringe over det. det er som om jeg er forelsket i læseren af min egen bog. det er utrolig selvcentreret jeg ved det godt men nu har jeg kæmpet med et selvhad så dybt i mig længe så monstrøst og barnligt at jeg godt vil kalde det for dæmonen. den dømon er undfanget af mit spejljeg, min skamhud og generelt bare det at blive voksen det er skede hamrende alment nå men spørg bare ind til hva skamhud hva jeg mener me skamhud jeg mener den indvendiggørelse af det udefrakommende blik som er det tredje øje det kan være staten det kan være normative kræfter kapitalismen det kan være så meget den avler bare skam helt ind i snøvsen på dig det kan være det at skrive en bog og det at vokse op som homoseksuel i et landsbysamfund fx det er ik så alment længere jeg tror vi kan sige at dæmonen er meget ambivalent for nogle gange har jeg fx et stærkt ønske om at min mand ska være mig utro jeg bliver så liderlig af det så opfyldt af et underligt drøm levende i selve pikken smerter det ik endnu som jeg skriver i ming hvorfor skal alting handle om ming hele tiden fordi den har fyldt mig i snart to år og nu siger jeg farvel puha pause jeg røg 60 smøger som min skide farfar gjorde han ik elektrikeren ik det argentinske skel og strudsefarmen min oldefar døde han blev skudt af sheriffens søn i et tog under et spil kort gu fanden forstå at jeg er dramatisk min morfar var nazist min farmor jøde det gælder om at fraskrive sig sit ophav åh jeg er så patetisk i dag jeg ku græde jeg mener seriøst jeg kæmper en kamp jeg har ikke drukket vin i to måneder hvorfor skal børn slås ihjel hvorfor hedder det fredsbevarende styrker det er noget svineri ja jeg blir så træt men hør nu det private er asså skide politisk det er det bare kan i ikke mærke det i jeres egen krop krop krop at bogstaverne er skide politiske at sætningen er as such så befri mig dog for mit væsen jeg vil bede jer om at læse videre jeg har på fornemmelsen at I har tabt mig på gulvet som et stykke peberfrugt hva farve har den hvafor farve kan i ikke se det man behøvs ik at ku se billedet for sig og det siger jeg fordi billedet ermeget politisk fordi hva så med en blind fx jeg mener det hva så med den farveblinde svoger hvordan skal jeg forklare ham det jeg eslekr jer til døde det sviger på mig det svogler svovlen fra tændstikken nej undskyld men hvordan kan jeg stoppe med at ryge når jeg først lige er begyndt ja jeg springer ud som pottemager motocross det gør så ondt at være menneske siger jeg det er ok det er ok at græde lile aptient det er ok at være udstoppet du lkan ikkke gøre for det det er samfundets skyld jeg mener det man kan sige honestly og så lyder det næsten lissom hårelastik hvis man siger det prøv og sig det hurtigt og højt honestly hårelastik muml det det kan noget det er der snøvsen ligger begravet som man siger i denlyd lige der fx vi kan dele det læser vi kan kysse det liv der er ikke forksle på min fantasi og mit liv vel det er alt sammen liv og politisk line knutson siger tråde og tilfældigheder jeg savner 90erne helt vildt lige nu men jeg kan godt glemme det altså jeg skal skrive en tekst to tekster jeg ska arbejde hva laver jeg her holder jeg måske sommerferie holder jeg måske hof for jer så kom til audiens hos dronning bjørn jeg har lige besvaret mit første brevkassespørgsmål og er allerede så træt og dødfyldt af kaffe verdensvendt hva er verdensvendt må jeg godt sætte et punktum . puha jeg tor dæmonen kommer og så skal jeg op og hvile, jeg har ik taget seroquel længe nu. søster søster løgsovs jeg er jo lige her. så kom dog og ta me mæ til joanna jeg er så ensom hvornår lærer jeg det hvad jeg vil lære noget jeg vil lære noget jeg er en pinsel jeg vil råde dig til at blive her i sætningen nu og følge den jeg vil ikke være alene i denne sætning ok ok gu fuck ka den her sætning redde os gu fuck kan den det men den er så træt men nu fortsætter jeg lige en time indtil min elskede mand kommer hjem hov jeg redigerer ikke jeg redigerer ikke jeg redigerer ikke alting sker så meget er altså en god titel rosin murphy fiskelisbeth sover stadig fiskejan fiske langben min kærlighed er uendelig alle ved det karen blixen ved det rosmarin. alle. mine. kyllinger. kom. hjem. jeg har alle kræfter jeg er uendelig af sø af spejlblank britney nu siger min mand at jeg ska huske at trække vejret men jeg er bange for slutningen jeg er jo bange for at det skal holde op det hele åndedraget jeg ryger mig skæv kjeg ryger mig skæv jeg er panisk manisk overkåd overpowered for at citere ngole af mine yndlingspersoner rikke villadsen og rosin murphy ej jeg er lidt bange for at skrildringen af manden i ming er flad det indrømmer jeg han ser bare tv hele tiden i virkeligheden elsker jeg min mand så ubegribeligt jeg stoler på ham så uendeligt og hvis han ikke var her var jeg et meget usselt sted så er det sagt. at blive gift var et ja til livet såe rdet sagt. at være skizotyp kan indbefatte at man er optaget af de helt store nagler fx døden og livet og virkeligheden og drømmen og den slags jeg hader de sociale myndigheder jeg hader psykiatrien lidt lige nu men jeg er også forelsket i instansen klientliggørelsen patientliggørelsen den holder mig fast så jeg ikke flyder ud men jeg vil flyde ud men jeg vil ikke. nej jeg vil ik gå i hashmisbrugsbehandling længere nu må det være slut. jeg vil ikke tage den medicin lkængere tre slags hvordan slipper jeg fri. nåde. bøn. undskyld jeg skammer mig ud. undskyld jeg var en so sild jeg sled dig op jeg sled dine nerver op fordi jeg ville være alkoholiker fordi jeg ville dø af druk så sled jeg dine nerver op undskyld kan vi ikke lære noget af hinanden alle sammen jeg vil ik ta mere antabus jeg står af bussen problemet er at jeg udstiller mig selv og jeg vil gerne ud af udstillingen jeg vil gerne hen på en bar det er derfor fx fjolrikken det er det der er problemet eller tunen eller tarmvaldts kom og leg kom pg leg hvis livet er en legeplads åh dumme lillebjørn er du nu der igen med dit ækle væsen jeg drømmer om en orgasme så stor at jeg flyver til himmels og aldrig aldrig kommer ned på jorden igen. så forstå det dog. jeg fortryder denne status det er for sent det er for sent det er ben i der er ben i min skrift er ik gal nej den er levende. åhhhhhhhhhh så er klok 16.14. hva kan jeg sige mere end gå ud i din have hvis du har en have det er nue ngang mit råd at blomsterne har navne og er gule fuk jeg vil elske jer alle sammen i mit hjerte fordi så holder krigene op. nu strækker fiske sig. ik. ik. så holder de ops ig de holder op. det her er en tekst som ik vil være med mere. til noget pis. åh bjørn helt ærligt det hjælper ik at tro du kan skrive dig ud af din krop så stop. nej jeg vil ik. det hænger pludselig sammen det hele. jeg har drukket fjorten kopper kaffe for at indse det. jeg er fri. jeg er trods alt ik terningemanden eller noget der ligner en trold jeg er godt nok fed men jeg har hår på. nu kan vi godt hvile lidt i sætningen. fiske er ude. kan i li mig kan i li mig kan i li mig det er det eneste jeg tænker på. når du spør mig hvad jeg tænker jamen jeg siger jeg ved det ik jeg ved det ik alt muligt jeg ka ik holde rede på det forstår du ik mit hoved er så knaldet så fisket til. kære hanne kære alle jeg vil tro på at livet er godt. jeg vil så gerne du skal være glad læser. jeg vil så gerne du skal forstå at det her skrift er en måde at nærme sig dig på at nærme sig noget sandt i verden hvordan. er det her den længste status i verden who cares who the fuck cares annebirgitte se på dig selv u er smuk u er god u er kampklar kære krigerske for fred dig holder jeg med. kære nukaq jeg savner din tromme. din sang og dans d kan ikke længere synge pga skizofrenimedicin det er trist som hele doktoren af lort er trist i langt id. det er mit mål at skrive små stykker af tis ind i sætningen så den sprækker sig åben og kan indeholde lige præcis dig elskede med munden fuld af æg. så nej jeg er ik dum når jeg tror at litt kan redde os jeg en drøm om finsprit jeg er ik dum vel peter højrup. lilel fiske. kan du spies din mad langben. et ønske om fred i lang tid jeg har så ondt i hodet nu åhhh hvor kom jeg fra nå ja. jeg ville være berømt og jeg ville ha pik. det skal være min biografi min digt. jeg ville være berømt og jeg ville ha pik hej hej lars bo du er go jeg er vild med din hjerne men mine dagbøger de skal altså brændes de handler kun om mænd mænd mænd alle vegne mænd mænd mænd jeg er jo besat eller det var kugleskørt hvordan jeg trådte ud ad skabet som 22-årig det var det mest frisættende jeg nogensinde har oplevet spring ud. kære min redaktør undskyld jeg sådan går amok på de sociale medier pt hej sigurd jeg savner dig vi boede sammen på istedgade nsæten istedgade hvor har jeg dog gået op og ned af den gade og blevet mere og mere forrykt af mine privilegier jeg ville ik ha dem jeg ville ik vide hvide af dem forstår i det jeg har opført mig så grusomt overfor mig selv nu ska det være slut med det please læs ming som den silkehud den er så følsom. grov grov grov er den også i munden men det er bare fordi den er angst. det ska handle om angst nu angest. jeg frasiger mig den. taylor swift tilføjede et nyt billede. johannes lilleøre er online han er så smuk der findes mange smukke mænd fx ungdomsbjørn oh here we go again nu er jeg for fed nå men jeg vil gerne skrive om fedmen fråset fasten jeg vil gerne forklare jer hvorfor det er så skandaløst at mennesker er nogen idioter overfor hinanden nogen gange. fiske piver lidt men jeg knuselsker ham bare til døde. og stiller morgenmaden frem. nu kommer min elskede mand snart hjem tror jeg hihi jeg bliver bare ved med at skrive og selvf er jeg en lille smule bange for at alle skal se det men det er også trygt nok fordi du kan overhodet ik ha lyst til at læse alt det her haha så kan jeg være tryg så kan jeg være i mit lille nej men seriøst jeg er så bange for det tredje øje som os er offentligheden jeg vil ikke stille mig sådan an længere kære tove ditlevesen hvordan gør man hvordan er man menneske og forfatter i verden. det her er bare en dag det her er bare nogle timer ud af et liv liv liv så dejligt et liv jeg har jeg er så heldig blomsterne i haven som min mand er så dygtig til at fremelske er det ik vidunerligt at man kan være så heldig det er os derfor jeg hele tiden konstant er bange bange bange for at det skal sejle bryde sammen at mit hjerte stopper jeg er simpelthen så bange for at dø fra jer. det gælder om at være ærlig det siger frida og det prøver jeg så på så godt jeg kan. jeg sys i skal prøve på det samme og prøve at fremelske noget godt i jer fx en lille tunmad ej men fx det der glæder jer det kan fx være øjenkontakt det stimulerer helt vildt så samfundet kan lære det at det ik ska fucke med os på den måde. loulou min smukke blomst du skal springe ud nu. jeg tror på dig. jeg tror på jer. nå men mænd hvem er lækre caspar eric er lækker og sød der findes mange søde det er så overrumplende. seroøst søtte søtte søtte. hjerte hjerte hjerte smuksak snuske pludrer pldudrer til ære for kalkunen skriver jeg mig nu ind i din bevidsthed som et smykke ubærligt ubærligt. klokken er 16.42.nå men jeg ville være berømt og jeg ville være digter og jeg ville ha pik i begge ender ja jeg ønskede mig sågar en fisse en vagina en smuk kalkun så jeg ku få pik i tre huller fordi jeg var så glad for livet. alt dette ved i. men det er så farligt at sige det. jeg er så bange for homofober. nej jeg kan ik holde i hånd med min eslkede på gaden nej det kan ik lade sig gøre fordi folk er sån nogen røvhuller det er rigtigt. de kan ik tales til fornuft. som om jeg er fornuftens stemme i har det ik fra mig det der med logos jeg ka slet ik være i det. ska jeg ik læse den her tekst op til poesi på skrå jo det tror jeg. så kommer ulrik thomsen søren og pia jul og signe gjessing glæd jer glæd jer bestil nu. jeg har røget så mange smøger i mit liv men jeg er ingen ting værd åh kære tove ditlevsen hvorfor er der så mange økonomi i mit liv. jeg kan ikke bære det kapitalistiske samfund. jeg vil gerne holde dig på panden mensd u kaster op men jeg kaster selv op jeg kan ik komme ud herfra. nu er klokken mange. nej. nu ska jeg tis. jeg ville være digter og jeg ville være dramtiker jeg ville være morti vitzki og jeg ville være kæreste med morten kirkskov som var kæreste med morti vizki som var digter og dramatiker jeg ville redde verden. jeg ville ha urinsex jeg ville ha urinsex fordi jeg ville ha bade mig i ridelæreren jeg ku ik få nok. så skrev jeg en bog om det og så gik det væk. bare sådan. så var jeg ik besat længere. det hjælper. i dag er ridelæren min gode ven. sådan kan jeg blive venner med alle mine ekskærester eller det forlanger jeg at være og det kanman ikke forlange af alle det må jeg indse selvom det smerter op på hesten min ven. pia juul siger jeg sagde jeg. hun giver mig sådan lyst til at leve ik. nu skal jeg lave omslag. nu skal jeg ringe til mia. er det kedeligt at høre om mig ja. ja ja ja. men hør blot det er fordi det her er den længste status i mit liv så fred være med det. og stadig er der nye dage. jeg er så bange for slutningen det er derfor jeg blir ved hvis du har læst det her så giver jeg en is om hundrede år vil jeg se tilbage fra himlen og se hvor lyklig jeg var. hej hej. vinke vinger engle ej. jeg tror jeg går af facebook på et tidspunkt, jeg er blevet gal. jeg er blevet gal i skralden over hvor udsat jeg er. jeg er en slave af kaffen nu hvor jeg ikke drikker vin. misbrugeren er en sølle kræ den var nem at hamle op mæ den var ensom og så depressiv at den kun kunne skrive korte korte sætninger i et digt i korte korte digte nu er det noget helt andet jeg har allerede sluppet ming jeg har allerede sluppet min sorg nu er klokken sytten jeg elsker min mor selvom jeg glemmer mors dag min mor lever så jeg vil koncentrere mig om at elske hende fremfor at begræde min døde far nu. åh kristofer folkhammer er online her er tusind kys på svensk. når jeg er færdig med at læse op hvaså når jeg er færdig med at læse op så vil jeg hvile. min mand beordrer mig til at drikke vand nu han har lige ringet så det gør jeg jeg henter vand. please tag godt imod mig giv mig et blik som siger jeg er glad for at du lever også du min ven. min mand vil handle inden han kommer hjem så der er lidt tid endnu inden jeg stopper når jeg stopper tror jeg jeg er nødt til at ta en seroquel fordi jeg brænder da helt ud nu. men fiske hjælper mig. han ligger lidt og piver nu men han skal ud på tur i solen det er maj det er vidunderligt hva ska jeg gøre for at i skal tro lidt på jer selv og gi en krammer. thomas og thomas i er mine brødre i er mine brødre som aldrig forgår. jeg lader døren stå åben så fiske kan gå ud og ind som han lyster det er forår han vil ud og kaste lidt op det forstår jeg godt. og tiden går. og vi blir gamle med hinanden. ik. når jeg dør vil jeg gerne at i skal synge kom og syng en lille sang om frihed. haha. til mine søstre, jeg har to søstre men jeg har sgu os 70 i ånden det ved jeg stol på det. tulipanerne udenfor. fiske spis noget. nu kommer han hen og kæler. sådan. den sidder lige i skabet den kærlighed havde jeg nær sagt men den er faktisk sprunget ud som bøs lil bmit tastatur ka sgu ik følge med længere. jeg glæder mig til at læse det her højt til poesi på skrå men jeg ved jo ik om det er for meget. haj til min guldsøster anne skov jeg skal nok svare dig nu jeg skal bare tænke mig om. hvor kan i være i sætningen. hvor i sætningen er der plads til dig og dig og dig. her. her. her. medella. gunbritt. sovsen. også dig. er kvinder bedre end mænd, det er mænd der dræber. voldtager. tit. jeg vil bare sige at jeg asså ik stiller op til mandebladet M når de ringer og vil fotografere mig fordi fedme er kommet på mode igen. så ved i det. og krøller. gudske lov har jeg tykt hår og en vulgær smag. når jeg ser min mand komme hjem når jeg ser bilen udenfor så holder jeg op med at skrive men indtil da blir jeg ved og så gælder det om at sige noget fornuftigt: flere former færre normer. transrettigheder nu. mere vand. mere koldt vand i verden. seriøst hvis jeg får et hejrtestop nu så husk at vær gode ved hinanden. jeg er ik bare tosset jeg er også som en hest. jeg har nu indset at skriften kan lindre smerten. hvis skriften er skrevet med indvoldene så at sige tak aleksa så kan den altså et eller andet ik. duras fx. hvis den er præcis som hesselholdt du er min prosadronning du kan skrive om din mor så jeg græder af glæde. fiske du er min unge i verden jeg har et ansvar jeg tog en beslutning om at leve videre for andre end mig selv. da du forsvandt, da du løb 3 km væk til stavtrup, jeg ville bare sove uden dig. er der egentlig nogen der blir bange nu. det var ikke meningen. jeg går lige ud og tisser i haven nu. gud hvor er der varmt det er vidunderligt. jeg tror ik 100 procent at jeg har haft en klinisk depression i fem måneder. fiske får de store sncks pt han ville ik ha de små så forkælet er han jeg blir aldrig far. men det gør ik noget. det er helt fint nu. forstår i. den sorg har også forladt mig da jeg skrev den ud i ming. jo jeg drømemr da om at ming blir en bestseller så jeg ka købe et hus til min elskede. så han kan være havearkitekt og skabe smukkke smukke. jeg har nemlig fundet kærligheden skal jeg sige jer. det giver mig selvf dårlig samvittighed. der er folk der lider i verden. spis op. jeg vil i vælten. jeg indrømmer det. hvis det er verdens længste statusopdatering så må den da sige noget vigtigt og være lidt mindre selvoptaget. hjækp mig lige her. ok i mødet mellem sygeplejer og patient, hva ska man så være opmærksom på som sygeplejer hmm man ska simpelthen være opmærksom på at patienten er et menenske. husk det. giv de syge brød og vand. når min mand kommer hjem har jeg ikke støvsuget men bare siddet her i mit eget fedt og flæsket den som i glade dage af beckett jeg elsker beckett jeg elsker når de speedsnakker hen over hodet på hinanden og sidder fasttømret i tønder olietønder der er tomme tønder der buldrer mens hjerterne bløder og stemmerne og drøblerne jeg siger eder dette er alt jeg beder om et lille hjerte fra dig til mig jeg vil nå at tale lidt om racisme. hvornår dør den. jeg er så ung endnu, jeg er så teengirl jo jeg græder over verden og tv. tre hundekiks hjælp mig. flygter sætningen fra sig selv hvordan holde den fast alting sker så meget. ingen har ejerskab over dig. ingen ejer en kalkun en blomst. fra nu af vil jeg kun skrive om smukke ting fordi der er nok ondt i verden. forstår i. min sarah sprøger hvorfor skriver du så dunkelt så sørgeligt kære niece fordi jeg er så ked af det helt ind i marven og ensom såforladt og fordi at jeg tror at jeg kan hjælpe et menneske i nød. valnød. ej undskyld. men en valnød er pæn. tro på konkreterne. tro på at de kan lindre at de har liv. ja jeg ville gerne nævne flere navne fordi navne findes. jeg vil nå at nævne inger christensen og david lynch. det er så pinligt at skrive det er så skamfuldt. jo jeg tror, jeg er religiøs jo. hva er du? der ska også være en parentes for parenteser og fodnoter og alt det kravl som ikke ser dagnes lys det skal vi værne om ik. jo. nu kommer min mand hjem slut

Ingen kommentarer:

Send en kommentar