torsdag den 14. maj 2015

jeg stiger ind i en taxa


jeg stiger ind i en taxa

hvorhen vil jeg

verden er blevet billede på billede i vognruden

derhen vil jeg hvor der er ensomt ensomt

jeg vil søge mod stranden

og høre efter

åh helga

der sidder en kone derovre
nu ser jeg at hun sidder og taler med en portør

taxaen er gul

jeg vil bede ham sætte mig af og så vil jeg gå


helga johansen henrik bjelke elfriede jelinik


sarah kane

han ligger og sover mens en rotte gnaver af hans ansigt

der vokser blomster op af scenegulvet

4:48 psykose

15:54 cigaretter og skunk

grøn grøn lilla

så stiger myggen ind i taxaen:

skedefedt vi kører

og ved bazaren hannedorte

og lars bo

thomas og stoffer kommer slæbende på et vedbend da vi stiger ud

og camilla kommer i sin lille røde bil

og lille djurling er iklædt noget vakst

eslund er savnet i norge

men ellers er vi alle samlet i mamanaturel.dk

hvor er lille hønsesjov spørger hannø

det er mig siger bjørn

ok hva med helmuth og dem

de kommer senere

de er på fjolrikken

nå ok

nej de er inde på tunen

nej tarmvalds

tarmvalds salon det er birgitte-henning

ja hva ku jeg hjælp dig mæ

nej hvem kommer nu?

hvis du vil være med i taxaen

så skriv en sætning her:













Ingen kommentarer:

Send en kommentar