søndag den 19. juli 2015

EDM af esben weile kjær

EDM 1:
Jeg gad sygt godt have noget tempo lige nu. Jeg kan ikke sidde stille mere. Det er slut. Min krop trænger til at bevæge sig. Jeg skal bevæge mig. EDM festival i min krop. Det sjovt som alle siger at der er et marked for EDM i Danmark. Det er der altså ikke. De går konkurs de der festivaler. Multinationale pengestrømme direkte ned i tom bred mark. Min krop: en tom EDM festival. Min krop er en konkurs krop lige nu. Folk gider det ikke. Tag en lur hvis du er sulten. Hvis du fryser så sid på dig selv eller find en der kan sidde på dig. EDM festival skal siddes på. Jeg kan ikke sidde ned mere. Hvorfor er jeg fanget i denne her EDM festival? Hvorfor kan EDM festival ikke flyve ud af krop og hen over mark og ind over ambitioner og blive til en forløst energi et sted?.
EDM 2:
Vandet bevæger sig kun for mig kun for mig. Alting danser kun for mig kun for mig. Hele strøget synger kun for mig kun for mig. Og nu chanter alle kun for mig kun for mig. Taxaen stopper kun for mig kun for mig. Dit spyt springer kun for mig kun for mig. 243 likes kun for mig kun for mig. Og nu er musikken kun for mig kun for mig.
EDM 3:
Jeg ligger og tænker på hvorfor du ikke skriver til mig. Jeg ligger og tænker på hvorfor jeg ikke kan stave. Jeg ligger og tænker på hvorfor ruderne i stuen så hurtigt bliver beskidte. Jeg skriver en SMS til dig der handler om alt det jeg gør. Jeg skriver en SMS til dig der handler om alt det jeg gerne vil gøre. Jeg håber den kan få dig til at elske mig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar