onsdag den 8. juli 2015

PIOTR af anders haahr rasmussen

Dette spil du går og ingen var næste
og den næste sundhed
de samme ting,
der undslipper
forstå mig selv
aldrig gå ud på ham dem, det varige
det hver gang at vente på LED
Karol
morgen,
fordi hustruen til en velkendt ikke kender Sylwia
ubeslutsomme


Derfor har romaerne ikke oplevet dette
ubeslutsomme
ønsker ikke at erstatte det endte decennium
Wien
Andenserv kaster som erstatning for dem, det tjener
Karolina
Karolina loop,
når du vil have os til at gøre en hund,
når du ønsker at gøre som du lader til træning


Gå ud til en træning i pøbelen
Suarez' ord,
du vil vinde bolden her
du kun vil konvertere
du forstår én ting kun,
men også gennemboret æg med Lechem fundet i Warszawa,
men distriktet
ikke angribe
podekviste
kjole
jeg ser Rema-krans fordøje denne bil


Rivaludveksling i Warszawa,
men ingen taglinje er meget mig sammen
jeg ser renoveringen af Tyskland
for at gøre denne morgen uden for normale ændringer
størrelse
ikke har Treiks opmærksomhed
og lytte til dig,
at jeg siger,
og ikke færdiggør
det slår hvad du kører
divisionen
Omdømme


Han engang det brændstof,
så kan du alle gøre alt, hvad det kan gøre
kun afslutter virkning
at SE
det er, at du ønsker at spille det,
du ønsker at spille Karolina
ser på mængden af bolde du ønsker at spille i
og virkelig
ikke helt
som slår dem, ikke slå dem
gå i dag
gentager hun til dig, John


Jeg ser Remas vrede
normalt
gøre med skiftende familier
impotens
fisse
tæve
opmærksomhed og lytte til dig tale
og ikke at skurke
beats der slår
kører væk fra hvad du poder
divisionen,
men hvor den anden part
straks
hun derefter ind i visionen



Ingen kommentarer:

Send en kommentar